Deutschenglish

Andreas Witt

Position:
Associated researcher
Organisation:
AGWI

Curriculum vitae

Andreas Witt studied Business Informatics at the University of Applied Sciences Brandenburg. His research interests lie in the integrated application of Social Commerce, in the development of web-based revenue-models, and in the analysis of the socialCRM.

Publications

2012
Witt, A.; Böckmann, K.-P.
Einflussfaktoren und Optimierungsmöglichkeiten von Google-AdSense am Beispiel eines Onlineportals
4; 2012;
Witt, A.; Fähling, P.
Besuchersegmentierung mittels Web Analytics als Basis für Werbekooperationen
4; 2012;
Holl, F. L.; Witt, A.
Web-basierte Erlösmodelle und deren Einflussfaktoren am Beispiel eines Online-Portals
12; 2012;
Neitzel, E.; Witt, A.
Towards Process Centered Information Security Management - A Common View for Federated Business Processes and Personal Data Usage Processes
189-192; M. Helfert, C. Francalanci, J. Filipe; 2012;
2011
Witt, A.
Mashup als Geschäftsmodell - Kommerzielle Mashup-Strategien unter Verwendung von Affiliate-Programmen
2011;
Witt, A.
Mashup als Geschäftsmodell - Kommerzielle Mashup-Strategien unter Verwendung von Affiliate-Programmen
2011;